top of page

Summer Dance Camp

​⭐⭐

Taneční soustředění Artimo Summer Dance Camp, neboli ASDC, proběhne v roce 2025 již po šesté! Týdenní akce je určena pro začátečníky a středně pokročilé z řad Artima i pro úplné nováčky odkudkoli! Přihlaste se a pojeďte s námi.😉

DANCE.png
Základní informace
  • Tábor je vhodný i pro úplné začátečníky!

  • Termín konání soustředění: 5. - 12. 7. 2025

  • Místo konání soustředění: Horská chata Vilda, Jiřetín​ pod Jedlovou, Jedlová 286, 407 56

  • Hlavní vedoucí a lektor: Martin Hejhal (učitel ZŠ)

  • Součástí týmu je lékař a další pedagogové.

  • Věk: Věkové omezení je od 6 do 15 let. Možné je i jít mimo stanovené rozmezí, ale pouze po konzultaci s hlavním vedoucím soustředění.

  • Příjezd, odjezd: příjezd je mezi 15:00 hod. - 16:30 hod. dne 5. 7. 2025 a odjezd pak po snídani 12. 7. 2025, mezi 9:00 hod. - 10:30 hod.

  • Cena:      
    ► 7400 Kč na osobu

Náplň soustředění
  • Vedené semináře latinsko-amerických tanců

  • Vedené semináře standardních tanců

  • Netaneční program (hry, procházky, táborák, ...)

  • Workouty a ranní rozcvičky

  • Talks - povídání ve skupině

  • Taneční angličtina😎

  • Možnost individuálních lekcí

  • Volné tréninky

  • Večerní vedené practisy
     

  • Strava 5x denně a neomezený pitný režim

Závazná pravidla účasti na letním
soustředění ASDC 2025 + Řád ASDC

Obecné

Pořadatel:
► Artimo Club z.s., IČO: 17210216 Sekeřická 729/39, Praha 9, 19300
► www.artimo.cz


Termín konání soustředění: 5. - 12. 7. 2025


Místo konání soustředění: Horská chata Vilda, Jiřetín​ pod Jedlovou, Jedlová 286, 407 56
 

Pro ubytování využíváme příjemnou horskou chatu Vildu, se kterou máme mnohaleté zkušenosti. Chata je vybavena čtyřlůžkovými pokoji. Samozřejmostí je čisté sociální zázemí, herna, 3 místa pro tancování přímo v budově a jídelna. V okolí chaty je velká travnatá louka, les a jezírko. Prostředí je klidné, v chatě jsme jen my a nikdo jiný mimo Pronajímatele do ní nemá přístup. Chata odpovídá podmínkám vyhlášky 106/2001 Sb., o hygienických požadavcích na zotavovací akce pro děti.

Vedoucí soustředění

Hlavní vedoucí, pokladník a lektor: Bc. Martin Hejhal.
Zástupce hl. vedoucího: Lenka Holá.
Ostatní lektoři a odborný zdravotník: O Vaše děti se budou starat zkušení vedoucí a instruktoři, kteří mají odborné vzdělání pro práci s dětmi týkající se volnočasových aktivit. Každý vedoucí je před započetím soustředění proškolen pro bezpečnost při práci s dětmi. Součástí​ týmu je i kvalifikovaný zdravotník - lékař. Ten také dohlíží na pravidelné podávání léků a vedení zdravotního deníku.


Účastníci soustředění 

Věk: Věkové omezení je od 6 do 15 let. Možné je i jít mimo stanovené rozmezí, ale pouze po konzultaci s hlavním vedoucím soustředění.


Taneční úroveň: Soustředění je určeno všem výkonnostním úrovním. Díky důmyslnému systému skupinových lekcí je vhodný jak pro profíky do třídy C, tak pro úplné začátečníky. Viz kapitola 4d.


Zdravotní nebo jiná omezení: V případě jakéhokoliv omezení je potřeba jej zapsat do dokumentu “Informace od rodičů”. V případě komplexnějšího problému je nutná i přímé sdělení ústní formou. Není pak problém zavést jakoukoli úlevu, případně navrhnout alternativu  v programu pro konkrétního účastníka.

Programová náplň soustředění 

Příjezd, odjezd: Dopravu si každý zajišťuje sám. Je to z toho důvodu, že máme velké množství míst, ze kterých nám děti na soustředění pojedou. Proto nelze vybrat jedno místo, odkud by autobus vyrazil. Příjezd je mezi 15:00 hod. - 16:30 hod. dne 5. 7. 2025 a odjezd pak po snídani 12. 7. 2025, mezi 9:00 hod. - 10:30 hod. Děti ještě dostanou balíček se svačinou s sebou.


Denní režim: Budíček je v 7:30 hod, večerka je pro menší ve 21:00 hod. a pro větší ve 22:00 hod. Před snídaní bývá zahřátí (warm-up) a na konci dne (před spaním) zase protažení. Taneční bloky jsou denně tři - různě dlouhé. Po poledním klidu je variabilní blok na různé doplňkové aktivity, nebo odpočinek. =) Jeden den uprostřed týdne bude takzvaný off-day, kdy nás čeká i večerní táborák. (Bude-li nám počasí přát.)


Stravování: Denně máme zajištěna tři jídla a dvě svačiny, takže 5x jídlo každý den. První den začínáme večeří a poslední den končíme snídaní + svačina na cestu. Pitný režim je v teplé i studené formě zajištěn po celou dobu konání soustředění. Je nutné, aby měl každý svou vlastní láhev (nejlépe sportovní) s obsahem minimálně 0,5 l.


Skupinové lekce: Lekce - semináře - probíhají většinou ve třech blocích každý den. Každý účastník navštěvuje lekce pro svou úroveň po předchozí konzultaci s trenérem tak, jak to nejvíce odpovídá jeho tanečnímu vývoji. 


Ostatní taneční aktivity: Mimo skupinových tanečních lekcí probíhají i jiné, nepravidelné, aktivity vztahující se k tanci. Jsou to například takzvané “talks”, na kterých se bavíme o různých tématech. Dále fyzická průprava zaměřená na tanec, případně hry s taneční tématikou, neopomíjíme ani krásnou okolní přírodu a čistý vzduch, takže hry probíhají na louce, chodíme na vycházky do lesa atp. Mimo to je možné si v průběhu soustředění brát individuální lekce. Počet lekcí musí být probrán s rodiči před odjezdem na soustředění a rodiči odsouhlasen při nástupu dítěte na soustředění. Platba za tyto lekce probíhá v hotovosti při odjezdu domů. Lekce nabízí všichni lektoři.

Ubytování

Účastníci letního soustředění mají k dispozici čtyřlůžkové pokoje. Samozřejmě je nutno přihlížet k faktu, že tyto pokoje budou plně dívčí a plně chlapecké, a to i v případě, kdy by společně chtěli bydlet bratr a sestra. Vedení soustředění předem prohlašuje, že vzájemnou snahou bude to, že děti - tanečníci budou rozmístěny do pokojů přiměřeně jejich podobnému věku, zájmům, kamarádství atp., a to k všestranné spokojenosti, avšak také vzhledem k počtu pokojů a jejich optimálnímu obsazení. 
Pozn.: Nemůže bydlet na pokojích jeden člen, či dvojice, a to ani v případě, že by celkový počet pokojů byl dostačující.

Aby bylo dosaženo maximální spokojenosti ve složení ubytovaných tanečníků v jednom pokoji a současně bylo dosaženo optimálního rozložení do pokojů, bylo přistoupeno k následujícímu řešení: 

Ve lhůtě 14 dní před zahájením soustředění bude zpřístupněn online formulář, který bude mít čtyři kolonky. Sem mohou tanečníci (kluci - děvčata) napsat svá jména, tzn. s kým se dohodli, že budou ubytováni. Takto zapsaná skupina čtyř dětí v jednom pokoji zůstane pro vedení soustředění platná, neměnná a nikdo z vedení, lektorů a ani z ostatních tanečníků nebo rodičů do tohoto složení již nebude zasahovat, neboť bude tento pokoj tzv. zablokován proti další manipulaci.

Bude-li vedení požádáno např. jedním z tanečníků o změnu v již plně obsazeném složení určitého pokoje, bude tomuto vyhověno pouze za předpokladu, že s touto změnou budou souhlasit ostatní tři tanečníci.

Tanečníci, kteří neutvoří čtveřici a řádným způsobem ji nepotvrdí, budou umístěni na pokoj dle uvážení vedoucích. 

 

Předseda spolku, vedoucí soustředění Martin Hejhal, prohlašuje, že k této problematice bude přistupováno citlivě se snahou všem vyhovět. V případě, že nedojde ke shodě mezi členy - tanečníky (popř. jejich rodiči) a dojde tak k “neřešitelné” situaci, tak má rozhodující slovo ohledně ubytování na konkrétní pokoj právě on.
 

Péče o zdraví přítomných

Na Letním soustředění je zajištěna účast zdravotnice, jejíž dosažitelnost na chatě Vilda je 24 hodin denně při respektování přestávek na jídlo a bezpečnostních přestávek, a všem přítomným bude známo, ve kterém pokoji se zdravotnice nachází. Nedílnou součástí soustředění je zvláštní pokoj, tzv. marodka.
Práce zdravotníka - lékařky se řídí obecně závaznými právními předpisy v platném znění, zejména prováděcí vyhláškou č. 106/2001 Sb., ve znění vyhlášky č. 422/2013 Sb., o hygienických požadavcích na zotavovací akce pro děti a v souladu se zákonem č. 258/2000 Sb. o ochraně veřejného zdraví v aktuálním znění a v souladu s programem soustředění a režimem dne. 


Přítomná zdravotnice dohlíží na pravidelné podávání léků, vykonává základní zdravotní ošetření (drobná zranění, drobné bolesti atp.), sleduje a léčí počínající lehká nachlazení. Zdravotnice - lékařka vede Lékařský deník u každého přítomného člena, kam zapisuje jeho veškeré zdravotní problémy včetně časových údajů a způsobu ošetření a léčby, zapisuje případné alergické reakce, štípnutí včelou, vosou, vytažení klíštěte atp. a o tomto informuje rodiče v závěru soustředění. Zdravotnice - lékařka má povinnost zajistit, uzná-li to za neodkladné, přítomnost RZS nebo návštěvu místního lékaře. Zdravotnice - lékařka je oprávněna nařídit, uzná-li to za neodkladné, rovněž rozšířená a zpřísňující hygienická opatření. 


Z hygienických důvodů tanečník v průběhu drobného nachlazení (rýma, kašel) nebude dočasně, dle doporučení zdravotnice, navštěvovat taneční lekce, omezí fyzické aktivity, ale z volnočasových aktivit vyloučen nebude, popř. s omezením dle doporučení zdravotnice.

V případě úrazu či onemocnění účastníka soustředění, ale nikoli akutního rázu, tzn. není-li nutné ošetření či odvoz rychlou záchrannou službou, bude pacient zaléčen na soustředění přítomnou lékařkou (zdravotnicí), avšak pokud další léčba vyžaduje další ošetření lékařem, tak po dohodě se zákonným zástupcem dítěte je zákonný zástupce povinen zraněné či nemocné dítě osobně vyzvednout na místě konání akce.

Dokumenty


Výčet dokumentů: Pro účast na tanečním soustředění po Vás budeme požadovat 5 dokumentů:

► Potvrzení o zdravotní způsobilosti platné minimálně do 13. 7. 2025 (vystavuje lékař) - tento dokument následně vracíme.
► Kopii kartičky zdravotní pojišťovny - příloha k elektronické přihlášce.
► Potvrzení o bezinfekčnosti (s datem odjezdu na soustředění). Příloha 2 tohoto dokumentu.
► Vytisknutý a podepsaný tento dokument.

Termíny dodání dokumentů: Potvrzení o zdravotní způsobilosti, kopii kartičky zdravotní pojišťovny, vytisknutý a podepsaný tento dokument, Informace od rodičů ve formě kopie potřebujeme zaslat ještě před odjezdem na soustředění, nejpozději však do 30. 6. 2025. Potvrzení o bezinfekčnosti nám předáte podepsané při předání dítěte první den konání soustředění. Upozorňujeme, že zaslání těchto dokumentů je podmínkou pro účast na akci! 

 

Řád ASDC

Kompletní Řád ASDC se nachází v Příloze 1 tohoto dokumentu. V případě hrubého porušení Řádu ASDC, může hlavní vedoucí rozhodnout o ukončení pobytu dítěte. V tomto případě je zákonný zástupce povinen si pro dítě neprodleně přijet. Zároveň není možné žádat po pořadateli soustředění odškodné za ubytování a stravu.

Odpovědnost za škody​:

V průběhu tanečního soustředění zůstávají v platnosti aktuální Interní všeobecné podmínky a Provozní řád Taneční školy Artimo, konkrétně Artimo Club, z. s.., zejména tento odstavec:

Člen spolku (či jeho zákonný zástupce) odpovídá za vzniklou škodu následkem evidentního porušení povinností z jeho strany (zejména za vzniklou újmu na zdraví nebo poškození tanečních pomůcek či vybavení tanečních sálů, vybavení chaty, společných prostor chaty, pokojů apod.). Spolek za škodu vzniklou následkem porušení některé z povinností ze strany člena spolku nepřebírá odpovědnost. Člen spolku (tanečník) či jeho zákonný zástupce je tak povinen vzniklou újmu či škodu uhradit ve výši, která bude stanovena po vzájemné dohodě s poškozeným, resp. vlastníkem poškozené věci. Nedojde-li ke vzájemné dohodě, bude cena stanovena odborným vyjádřením profesionála v daném oboru, popřípadě znalcem přibraným na náklady toho, kým byla škoda způsobena. Připouští se možnost úhrady škody poškozenému Spolkem (taneční školou), následně bude Spolku (taneční škole) výše způsobené škody recipročně uhrazena ze strany člena spolku (přítomného tanečníka) či jeho zákonným zástupcem.


Platební podmínky

Cena:
      ► Do 31. 12. 2024 - 6500 Kč
      ► Od 1. 1. 2025 - 7400 Kč


Jiné způsoby úhrady:
Ve výjimečných a opodstatněných případech jsme ochotni rozdělit platbu soustředění na 2 - 3 splátky. Ovšem s podmínkou, že všechny musí být splatné do 15. 6. 2025.
Pozdní příjezd, předčasný odjezd:
► V případě, že účastník odjede předčasně z pobytu, vrací se mu pouze částka 450 Kč za každý nevyčerpaný pobytový den počínaje od následujícího dne ode dne odjezdu. Poslední, odjezdový den, se zohlední poměrnou částkou jako půlden. Účastník, který má v plánu odjet dříve, musí prokazatelně informovat o předčasném odjezdu neprodleně hlavního vedoucího. To samé platí pro pozdní příjezd na akci. Nevztahuje se na zdravotní důvody. 
Storno podmínky:
► do 1. 2. 2025 se při stornu vrací 90 % ze zaplacené částky.
► do 1. 5. 2025 se při stornu vrací 70 % ze zaplacené částky.
► do 1. 6. 2025 se při stornu vrací 50 % ze zaplacené částky.
► od 2. 6. 2025 se platba vystornovat nedá. 


Ve výjimečných případech řešeno dohodou.

Poskytovatel ubytování informuje o novém opatření v souvislosti s ochranou života, zdraví a majetku. Bude nyní pořizovat a uchovávat kamerový záznam po celou dobu pobytu v těchto prostorách:
► společné prostory přízemí (vyjma sociálního zařízení),
► venkovní parkoviště,
► venkovní vstup,


tento záznam se uchovává po dobu 7 dnů od pořízení. Správce kamerového systému prohlašuje, že veškeré nakládání s kamerovými záznamy bude probíhat v souladu se Zákonem č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění účinném od 1. července 2017, §5, odst. l.písm. a)-h). 

Závěr


Tento doplněk podmínek soustředění a Řád ASDC vcházejí v platnost od 1. prosince 2024 a jsou účinné týž den bez dalšího časového omezení.


V průběhu tanečního soustředění zůstávají v platnosti základní aktuální Interní všeobecné podmínky a Provozní řád Taneční školy Artimo, konkrétně Artimo Club, z. s. v bodech obsahově shodných či blízkých  programu Letního tanečního soustředění.
 
Bc. Martin Hejhal, hlavní vedoucí ASDC25
Předseda spolku Artimo Club, z. s.

 

PŘIHLÁŠKA
 

bottom of page